שלום,
רכשנו לפני כשנה דודג' ג'רני. הרכב נפלא - אבל לאחר שנה הלכו הבלמים לאחר 20,000 ק"מ בלבד! לרכב יש 3 שנות אחריות והשירות הארצי לא מוכנים לטפל בבעיה.
מחיר התיקון - כ- 2000 ש"ח לפני מע"מ (!)
האם זה הגיוני? האם כדאי לתבוע את השירות?
מה ההיגיון באחריות אם מחריגים עניין כה חשוב כמו בלמים? ואם הבלמים נהרסים אחרי שנה וכל כך מעט ק"מ, כנראה שהם יודעים למה הם לא נותנים אחריות....
מכעיס!