Jump to content

בתיה בלק

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בתיה בלק

  1. אנחנו צריכים רכב עם 7 מקומות, יכולים לשלם 100,000 ש"ח, ועד 120K אם ממש יש צורך, וקשה לנו למצוא רכב יד 2 עם נתונים טובים שעונה על הדרישות שלנו (לפעמים יש נתונים טובים על הנייר, אבל המוכר לא אמין וכו'...). אנחנו חושבים על פיג'ו פרטנר 7 מקומות בנזין 1.4 סמ"ק עם הספק של 75/5500 ומומנט מירבי של 12.2/3400. אנחנו מבינים שזה לא בדיוק רכב מירוצים אבל מכיוון שהרב המכריע של הנסיעות שלנו הם פיזור ואיסוף ילדים מפה ומשם בתוך העיר, אנחנו חושבים שאולי זה יספק אותנו. מה גם, שהתאוצה מ-0 ל-100קמ"ש זה 14.5 שניות (נתוני יצרן), דומה מאד לג'מפי שכולם כ"כ מרוצים ממנו (היינו קונים גיאמפי אם היינו מוצאים עם קילומטראז' נורמלי...) אז אולי זה בסדר (לא?) בכל מקרה, אנחנו יוצאים לנסיעת מבחן ביום א', אז נראה איך הוא עושה זינוק בעליה. כמה שאלות: 1. מה ואיך כדאי לבדוק בנסיעת המבחן? 2. הרבה אומרים להתרחק מפיג'ו (ומצרפתיות בכלל). למה? האמינות של הרכב חשובה לי, המראה החיצוני, או איכות הפלסטיק בפנים לא ממש. 3. לכמה הנחה אפשר לצפות מיצרן לקראת סוף השנה ועל תשלום מלא ומיידי של כל הסכום? 4. יש למישהו עוד טיפים הערות או הארות? תודה רבה לכל המייעצים והמגיבים.
  2. ניסיתי מראש. הם לא רותים לתת לי פרטים כי אני לא מטופלת אצלם (או במוסך מורשה אחר)... חשבתי שאולי מישהו בפורום ידע בערך
  3. יש למישהו מושג אחרי כמה זמן/קילומטר יש להחליף טיימינג במיצובישי גרנדיס ? כמה זה אמור לעלות בערך? תודה
  4. למישהו יש דעה לגבי מיצובישי גרנדיס? יותר גדול ונוח ממזדה 5, או אותו דבר? אמין? עלויות אחזקה? רכב שמור, פרטי מ-2006 עם 80000ק"מ, כדאי? באיזה הפרש מהמחירון? שאלה אחרונה: מישהו מכיר מכון בדיקה טוב באזור נשר (או חיפה כמה שיותר קרוב לשם?) תודה רבה
  5. אנחנו מתעניינים ברכישת קאיה קרניבל 2006 שראינו בלוח יד 2. נאמר שם שזה יד ראשונה מפרטי וכל הנתונים נשמעים טובים. מחשיד בעיני בעיקר שהוא לא מבקש אפילו מחירון, כשהנתונים נשמעים טוב (לא שאיכפת לי לשלם פחות כמובן...) ממה אני צריכה להיזהר ומה צריך לבדוק ואיך? מה עלול להיות שלא עולה במכון בדיקה? הבנתי שיש אפשרות לבדוק שיעבודים ובעלים קודמים (אם יש) גם במשרד הרישוי, לא רק בדואר ועל הרשיון. מישהו יודע איך? תודה רבה לכל העונים
  6. יש למישהו המלצה לגבי מכון בדיקה טוב ואמין לבדיקת רכב לפני קניה בחולון או בראשון לציון? האם מכונים כאלו גם בודקים שיעבודים ובעלים קודמים מול משרד הרישוי? תודה
  7. תודה על התגובה מסתבר שהדיזל לא מיובא כעת לארץ. נראה למישהו שהבנזין יהיה סביר? יש חלופות אחרות סבירות עם 7 מקומות? אנחנו לא נוסעים המון, אז תצרוכת הדלק פחות משמעותית לנו
  8. תודה ביררנו בסוכנות הראשית, ולא ייבאו יותר ברלינגו 7 מקומות, לפחות בחצי השנה הקרובה, ושמע מכם כמו שהפרטנר המוצע חלש מדי לגבי הרנו לוגאן סטיישן, יש למישהו דעה? כמה אנשים אמרו לנו להתרחק מרנו באופן כללי. אנחנו משפחה עם 4 ילדים קטנים כך שיש כיסאות בטיחות שתופסים די הרבה מקום , נוסעים בעיקר בעיר, תקציב: 100,000-120,000, ולא בא לנו לבלות זמן מיותר במוסך. הבטיחות כמובן חשובה לנו גם. הסתכלנו על מזדה 5, אבל נראה מאד צפוף וכניסה ויציאה מאד לא נוחה, בייחוד בגלל שהילדים קטנים ורק אחת יכולה לחגור את עצמה
  9. התעניינו ברכישת ברלינגו 7 מקומות (דיזל), וסוכן הרכב אמר לנו שעכשיו מייבאים רק פיג'ו פרטנר 1400 סמ"ק 75כ"ס בנזין. 1. מישהו יודע אם אפשר בכל זאת למצוא ברלינגו 7 מקומות? 2. הסוכן אמר לנו שהכח של בנזין 1400 שווה לזה של דיזל 1600. נשמע הגיוני? 3. יש למישהו מושג לגבי האמינות של מנועי הבנזין של פרטנר? 4. מישהו מכיר חלופות טובות אחרות (תקציב: 120,000-100,000)? שוב תודה
  10. תודה למי שהגיב. שלוש שאלות: 1. איפה אפשר למצוא ברלינגו 7 מקומות? בסוכנות הרכב שהיינו בה אמרו לנו שלא מייבאים את זה יותר ושעכשיו יש להם רק את הפרטנר. יש למישהו מידע אחר? 2. הסוכן אמר לנו שהכח של בנזין 1400 שווה לזה של דיזל 1600. נשמע הגיוני? 3. יש למישהו מושג לגבי האמינות של מנועי הבנזין של פרטנר? שוב תודה
  11. למכירה מזדה לנטיס יד ראשונה מפרטי, 2003, 83000 ק"מ, מצב מכני מצויין 052-8023563/4 (לא בשבת)
  12. שלום, התעניינו ברכישת פיג'ו פרטנר עם 7 מקומות מהיבואן (מחירון 108,000). נראה כמו ה-5 מקומות, רק במקום מקום למטען יש עוד שורת כסאות. יש אפשרות מנוע אחת של 1400 סמ"ק 75כ"ס, בנזין, גיר ידני. האם מנוע כזה יהיה חלש מדי? אנחנו לא מאמצים את הרכב במיוחד, אבל רוצים לוודא שאם נצטרך "לברוח" ממשהו/מישהו בכביש, שהרכב יזיז את עצמו במהירות סבירה. איך הפרטנר באופן כללי? תודה
  13. אשמח לייעוץ בקניית רכב למשפחה עם 4 ילדים (לפחות 6 מקומות). הנסיעות בעיקר עירוניות, ואינן רבות. אנחנו לא רוצים לבלות את החיים שלנו במוסך. הבטיחות כמובן חשובה לנו ביותר. חשבנו לקנות יד שניה אבל לא ישן מדי (בן 1-2 שנים). נשמח להצעות לגבי סוג רכב שכדאי לקנות, ואם מישהו יודע איפה כדאי באיזור באר שבע, נשמח לשמוע. תודה
×
×
  • תוכן חדש...