Jump to content

it2009

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי it2009

  1. כבעלים של שתי גטס כיום ופונטו בעבר - התשובה הברורה שלי היא - גטס. - גטס רכב עם אמינות "יפנית", מעט תקלות וסלחן למי שלא מתייחס אליו מאוד יפה ובעדינות. - חלקים אינם יקרים ונפוצים מאוד. - איכות חומרים פנימיים סבירה ובהחלט נהנה מפלסטיקה אמינה לאורך שנים. - מרווח יחסית לרכבים בגודל הזה ונהנה מתא מטען גדול לעומת הפונטו\הקליאו לאור הדלת החמישית הכמעט ישרה (אצלי יש שם עגלה מכובדת לתינוק, שני מזרונים לים, שמשייה ועוד ועוד באופן קבוע) - צריכת הדלק בדגם האוטומטי מעט גבוהה לרכב קטן אבל מאוד מושפעת נהיגה..ו 1:10 ממוצע זה לא סוף העולם. - צריכת הדלק בדגם הידני מצויינת וחסכונית.(1:14 בממוצע) - אני ממליץ למתלבט לפתוח ולסגור דלת בגטס ולאחר מכן לעשות את אותה פעולה בסריון\קליאו\פונטו וכו ולגלות שהגטס מרגישה הכי קרובה לפולו בתחושה ובצליל הכבד והנעים.. לסיכום - נכון, הפונטו סקסית יותר וזריזה יותר אבל בשאר המשתנים הגטס לוקחת ובגדול לדעתי.
×
×
  • תוכן חדש...