כבעלים של שתי גטס כיום ופונטו בעבר -
התשובה הברורה שלי היא - גטס.
- גטס רכב עם אמינות "יפנית", מעט תקלות וסלחן למי שלא מתייחס אליו מאוד יפה ובעדינות.
- חלקים אינם יקרים ונפוצים מאוד.
- איכות חומרים פנימיים סבירה ובהחלט נהנה מפלסטיקה אמינה לאורך שנים.
- מרווח יחסית לרכבים בגודל הזה ונהנה מתא מטען גדול לעומת הפונטו\הקליאו לאור הדלת החמישית הכמעט ישרה (אצלי יש שם עגלה מכובדת לתינוק, שני מזרונים לים, שמשייה ועוד ועוד באופן קבוע)
- צריכת הדלק בדגם האוטומטי מעט גבוהה לרכב קטן אבל מאוד מושפעת נהיגה..ו 1:10 ממוצע זה לא סוף העולם.
- צריכת הדלק בדגם הידני מצויינת וחסכונית.(1:14 בממוצע)
- אני ממליץ למתלבט לפתוח ולסגור דלת בגטס ולאחר מכן לעשות את אותה פעולה בסריון\קליאו\פונטו וכו ולגלות שהגטס מרגישה הכי קרובה לפולו בתחושה ובצליל הכבד והנעים..
לסיכום - נכון, הפונטו סקסית יותר וזריזה יותר אבל בשאר המשתנים הגטס לוקחת ובגדול לדעתי.