Jump to content

Buzzin

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Buzzin

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. סליחה סליחה סליחה על העיכוב המון תודות! הורדת לחץ עזרה המון, הריח לא היה נעים אבל הסירה בחניה בריאה ושלמה! אבל הצמיגים חייבים ללכת... אם היה ואתה מכיר צמיגי שטח לרכב מסוג GMC Safari אני ישמח כל כך! המידה היא 245/60-15. בנוסף המליצו לי להקיף את הצמיג בשרשרת ברזל כדי לשפר אחיזה משהו שמע על זה? לא מסוכן?!!? גלגל שמחליק זה עוד עובר אבל גלגל שנעצר בפתאומיות יכול לגרום לנזק תודה רבה!
  2. שלום כולם בשעה טובה הבאתי סירה מהממת הבעיה היא (חוץ מהעובדה שהיא 8.5 ליטר) שהיא שוקלת 2.5 טון משקל יבש.. והרכב שנמצא ברשותי הוא gmc safari v6 4.3L עכשיו אני נתקל בבעיה כל פעם שאני רוצה להוציא את הסירה מהמים אני רק מסובב גלגלים, חשבתי להחליף את הגלגלים במשהו יותר לשטח אני רק לא רוצה להרוס את הרכב ולהכביד על הגיר. רציתי לדעת משהו אי פעם החליף את הצמיגים בספארי שלו לאחיזה טובה יותר בגרירה ומה היו התוצעות? או למישהו יש טבלה של כוח גרירה לרכב\מנוע מסוג זה? גם הצעות לרכב אחר בעל כושר גרירה טוב התקבלו. המון תודה אחלה פורום
×
×
  • תוכן חדש...