Jump to content

aviadbr1

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של aviadbr1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום ברשותי דייהו נובירה שנת 2001 אוט' במצב מצויין,אשר עברה 112 אלף ק"מ,ממה שהבנתי רצוי אחת 10 אלף להכניס לטיפול ,האם אכן זה כך? בנוסף רציתי לבקש המלצה על חומרי הסיכה העדיפים: שמן מנוע, גיר ,בלמים,הגה כח..{נוזל קירור עדיף} רציתי ברשותכם לדעת גם על מחלות כאלו או אחרות היש לדגם רכב זה ואיך אפשרי למנוע אותן? בתודה מראש ,אביעד..
×
×
  • תוכן חדש...