שלום,
אנחנו מחפשים רכב חדש, ובמסגרת חיפושנו הגענו לסוכנות הרכב של ניסאן, והתעניינו ברכב ניסאן מיקרה.
בסוכנות הסבירו לנו שקיימת אפשרות לקנות רכב שהוא חדש, אך הוא ייחשב יד ראשונה (אנחנו נהייה היד שנייה), משום שהרכב היה במלאי היבואן יותר משנה.
רציתי לשאול האם באמת קיימת תקנה כזאת של משרד התחבורה, כפי שנאמר לנו?
מה יכולה להיות הסיבה לכך שהרכב היה זמן כה רב במחסני החברה?
והאם יש סיבה לחשוש מקניית רכב כזה?
תודה רבה לעונים!