Jump to content

bo1az

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי bo1az

  1. תודה רבה אני אנסה
  2. ב"ה יש לי MPV 94 (חוץ מהטויוטה) שאתמול מישהו ניפץ את המראה השמאלית. (את הימנית שברו לי לפני הרבה שנים ואיכשהו הסתדרתי עם אילתורים, אבל הגיע זמן לסדר גם אותה) קשה לי מאוד למצוא מראה משומשת. בזמנו חיפשתי לצד ימין המון זמן ולא מצאתי מלבד כמובן אצל היבואן. מחיר של מראה חדשה בסביבות 1300-1500 ש"ח לפני מע"מ והתקנה. נראה לי יקר מאוד מאוד אם משהו יודע היכן אפשר להשיג משומשות/תחליפיות. באותה הזדמנות אם משהו יודע גם על זרועות טלסקופוית לדלת האחרית. תודה רבה וחג שמח
  3. שלום לכולם יש לי טויוטה קורולה 2002 (טרה סאן)1600 סמ"ק . התחילה לי בעיה של החלונות הקידמיים ברכב. שניהם חשמליים ונראה לי כי הורכבו בארץ לאחר היבוא. חלון השמאלי לא עולה ויורד בכלל. גם היתה תקופה שהחלונות לא היו מגיבים בכלל ועולים ויורדים כרצונם. היום פרקתי את היוניט (המרים שמשות שנמצא בסף של הדלת הקדמית של הנהג) וראיתי שהיבואן שלו זו חברה בשם "סי.ג'יי אלקטרוניקה" איתרתי אותם בת"א ונסעתי עם החלק. מסתבר שהם הפסיקו לייבא את החלק בשנת 2007 וכעת יש יוניט חדש שלא מתאים לחיבורים וצריך התקנה חדשה. הבחור במעבדה אצלהם פירק את היוניט עצמו והראה לי שהוא אכול מים וקורוזיה וכנאה גורם לקצרים ואולי יכול לי נזק גדול יותר. פניתי ל2 חברות חלקים מפרוק וגם להם אין את החלק הזה. אולי מישהו יודע היכן עוד אפשר למצוא את היוניט? הדגם שלו GM25 ROLL UP WINDOW תודה מראש למי שיכול לעזור. מועדים לשמחה
×
×
  • תוכן חדש...