Jump to content

budu

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של budu

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי, גם לי יש את הרעש המתואר כשאני עולה במהירות נמוכה על במפרים והאמת לא התייחסתי לזה עד שהגעתי לשרשור הזה.אבל יש לי עוד בעיה שאני רוצה לשתף בה את חברי הפורום אולי משהו יכול לעזור או ליעץ. כשאני מתחיל נסיעה,במעבר בין הילוך ראשון לשני(סיאט לאון 1.8 טורבו DSG )הרכב כאילו נחנק(נשנק) ויש מין קפיצה כזאת.במוסך גילו את הבעיה בעזרת חיבור למחשב והחליפו חלק בגיר(את המצמדים) שהוזמנו במיוחד מספרד ואמרו שהיצרן אף פעם לא נתקל בבעיה והחלק הפגום הועבר לבדיקה,אומנם המצב מאד השתפר אך עדין זה קורה לפעמים.רציתי לדעת אם זה אופיני לגיר והאם זאת תופעה מוכרת לעוד רכבים עם DSG? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...