שלום,
לרכב יש בעיית התחממות כאשר נוסעים בעליות קשות (ירושלים ,איזור הצפון וכו'..)
באיזורים מישוריים אין בעיה התחממות.
המזגן סגור ובד"כ הרכב מאכלס 2 אנשים לכל היותר.
בניסיון לפתור את הבעיה הוחלפו רדיאטור ויוניט חום דבר שלא הועיל.
לרכב אין שעון חום, יש נורה ומייד שהיא נדלקת אני עוצר בצד.
הרכב עבר 4-5 מקרים של התחממות בשנתיים האחרונות. (לפני זה הרכב לא נסע בעליות - רק בת"א ולא היה בעיות).
אחרי שעוצרים כמה דקות והוא מתקרר ממשיכים בנסיעה רגילה ואין בעיות.
אין איבוד של נוזל קירור בכלל, אין איבוד שמן, אין "טחינה" ,צריכת הדלק מחוץ לעיר 17 ק"מ לליטר , והוא סוחב דיי טוב.
האם נגרם נזק למנוע בכל התחממויות? למרות כל הנ"ל?
האם יש דרך לפתור את הבעיה או שפשוט הרכב לא מסוגל לעמוד בנטל ויש להמנע מנסיעות בעליות ממושכות?
אבקש לא לענות בתוך החג.
גמר חתימה טובה.