שלום רב
אני מעוניין לרכוש מכונית מיד שניה (בכוונתי לרכוש מפרטי ולא מליסינג) לבתי שתנהג בו לבדה. הרכב צריך להיות בטיחותי, זול לאחזקה (דלק ותיקונים) אבל בהחלט לא צריך להיות גדול.
האם יש לכם רעיונות לגבי מכונית כזו בטווח מחירים של 50-60 אלף ש"ח?
תודה על העזרה