Jump to content

sonego78

  • הודעות

    458
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ירושלים
  • תחביבים
    מחשבים מוזיקה ומכוניות
  • מקצוע
    איש מחשבים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של sonego78

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

2

מוניטין

  1. השמן בצבע אפור . לא שמתי לב לריח הרכב כרגע עובד מעולה וגם לא חסר מים לפחות אחרי נסיעה של 20 דקות בקשר לסליל הקונקטור יצא בקשר לנזילה היא ממש הייתה ברורה כששמנו מים במיכל עיבוי ממש כל המים יצאו בשניות מאותו צינור ויצר שלולית מתחת לרכב עוד דבר לאחר כמה שעות עליתי לרכב לעשות איזה סיבוב .על הדרך אמרתי נבדוק שהמים נשארו והם כן עוד דבר שאולי יצחיק קצת , פתחתי שוב את פקק מילוי השמן כשהרכב דלוק ויצא ממנו אדים ממש הרבה עם ממש ריח של דלק . הגיוני ?
  2. *עדכון* חזרתי כרגע מהמוסך מסתבר שהצינור הזה היה ישן והשתחרר ובגגל זה לא היה נוזל קירור כמובן שהחלפנו המכונאי אומר שהמנוע התחמם בגלל זה יצא עשן של שמן שרוף (הרכב התחמם בדיוק דקה זה קרה בכניסה של המוסך איפסנו את התקלה הוא שם מים .הדלקנו את הרכב למעקב לראות שהוונטה נכנסת לפעולה והכל בסדר שמתי לב לקצת עשן כשהרכב התחיל לפעול . וזה הפסיק אחרי כמה דקות פתחתי גם מכסה מילוי שמן יצא משם ממש עשן . שאלתי אותו אם תקין הוא אמר שזה שאריות מצרף סרטון , כרגע הרכב במעקב במשך השבוע נקווה שיהיה טוב !
  3. העשן התחיל בדיוק כשהגעתי למוסך .נסיעה של 3 דקות , הרמתי מכסה מנוע ויצא הרבה עשן עם ריח של שמן שרוף מאיזור מכסה השסתומים מתאר לעצמי שהסליל החליק בעקבות נזילה ממחזירי השמן . וכמובן הגיע גם לפלאגים
  4. הסליל בבוקר היה בפנים רק כשעגתי למוסך פתחתי מכסה מנוע וראיתי כמובן שהחזרתי וכן זה 4 סלילים תודה !
  5. שלום לכולם שוב אני עם ה DS4 2013 לאחר נסיעה של חצי שעה מאיזור ביתי לאיזור התעשיה באיזור מגורי החנתי את הרכב כשחזרתי נסיתי להניע הרכב סירב לאחר מספר נסיונות הרכב נדלק ומיד גימגם והתכבה שוב לאחר מספר נסיונות הרכב נדלק טסתי איתו לכיוון המוסך 5 דקות נסיעה הרכב רצה להתכבות שוב אבל לחצתי גז כדי שלא .רק להגיע למוסך בדיוק כשעגעתי לפתח המוסך יצא עשן לבן עם ריח של שמן שרוף מכיוון מכסה השסתומים . (לא היה חסר שמן בבוקר ) מעדכן כשקבלתי את הרכב לראשונה שמתי לב שמתי לב על הזעת שמן בדיוק איפה המחזירי שמן( התכווננתי לסדר) בקיצור גם סליל הצתה אחד יצא ממקומו אני יודע שדרך האתר אי אפשר לתקן אבל אשמח לחוות דעת 💞 מפחיד אותי ליפול חלילה במנוע ! הרכב כרגע במוסך מחר ידברו איתי זאת הנורה נדלקה רצוף
  6. משנת 2013 הספר מאז עברו הרבה מים בנהר מעניין למה שינו ? תודה !
  7. לא מצאתי כותרת אחרת 🤣 שלום לכולם איזה חיבור מאחור שייך ואיך אפשר לבטל שהמערכת לא תדלק עם הרכב תודה מראש !
  8. חבר יקר אני עם חוברת השירות של הרכב היצרן ממליץ בדיוק רק על השמן הזה אומנם לא מהיצרנים שציינו בספר אבל יש לו את כל התקנים שמומלץ על ידי הייצרן המשך יום טוב . ותדה !!
  9. שבת שלום חברים מעוניין לעשות יישור קו לרכב בדיקת טיימניג לא ידוע מתי עשו לו עדיף להציץ רק על הרצועה ? שמתי לב שיש רצועה אחת להכל במנוע הזה או עדיף להחליף את כל הסט ? ואיך במוסך ידעו אם צריך לעשות או לא ? עוד בעיה , שמתי לב שהרכב מאבד מים במיכל בבוקר תמיד חסר קצת המיכל ריק בסביבות הרבע ליטר.אין נזילות נראות לעין מעוניין לבקש בדיקת לחץ כולל ניקיון והחלפת נוזל קירור שמתאים לרכב הזה . עד עכשיו השתמשו במים רגילים 🤣 עוד בעיה . בעיקר בבוקר כשמניע פעם ראשונה הרכב נדלק לשנייה ומיד מגמגם ומתכבה רק פעם שנייה המנוע מקבל את המשיכה ונשאר דלוק יש עוד שלל בעיות שאפרט בהמשך אני יודע שהרכב הזה בור ללא תחתית אם תהיה הצעה הגונה אשכול לסדר אותו 💞 תודה ומצטער על החפירה !!!
  10. אבדוק והעדכן ! זה מד דיגיטלי ברכב הזה , איך בודקים ?
  11. מישהו מכיר את הסורק הזה ? יש עליו ביקורות טובות https://a.co/d/eBeqdrx
  12. תודה מנסה להבין אם יש קשר בין החלק שהוחלף לבין זה שהמזגן לא עובד
  13. *מקפיץ. לא רוצה להציף ולפתוח נושא חדש* מתחיל להתחבר לי בקשר למזגן זה החלק שהוחלף ומאז המזגן לא עובד מה תפקידו ? תודה מראש !!
×
×
  • תוכן חדש...