Jump to content

פלפלתתת

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי פלפלתתת

  1. היי, בדקתי והשנתון הכי גבוה של ניסן שבטווח מחירים הוא 2001... קצת מפחיד לקנות רכב בשנתון הזה....
  2. היי, אני חייבת את עזרתכם. יש לי תקציב לרכב ש 30-35 אלף שקלים. אני צריכה רכב משפחתי אוטומטי די דחוף. 1- מה לקנות? קיה ריו? שברולט אוואו? מגאן 2? יונדאי אלנטרה? 2- איזה שנתון אני צריכה לקנות כדי להבטיח כמה שיותר את זה שלא אכנס איתו למוסך כמו רכב ישן, כמו הרכב שיש לי היום מ98'? 3- איפה לקנות? פרטי או ממגרש? 4- ברכב האחרון שקניתי נפלתי שהסתבר בדיעבד שסוכר רכבים מכר לי אותו כאילו זה האוטו של אשתו, איך לא נופלים? מצבי הכלכלי לא מזהיר ככה שאני מנסה כמה שיותר להצליח עם הרכב. אודה מאוד לעזרתכם!
×
×
  • תוכן חדש...