שלום.
ברשותי פאסאט שנת 2001 מנוע 2000 כשהרכב מגיע למהירות של בין 90-100 יש רעש מוזר מהמנוע , רעש של כמו שהחלון פתוח (ולא החלון לא פתוח ) הלכתי למוסך מורשה עשו סיבוב עם הרכב ואמרו לי שזה רעש נורמלי , לא כל כך נראה לי בגלל זה אני שואל פה, כשאני עובר את ה 100 קמ"ש הרעש נעלם.
עוד שאלה , כשרכשתי את הרכב לקחתי אותו לבדיקה בקומפיוטסט בחיפה נאמר לי שם שהאוטו מייצר רק 90 כ"ס במקום 115 כ"ס
במוסך מורשה בדקו במחשב ומצאו שהכל תקין, מה אתם אומרים?