Jump to content

shaul778

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של shaul778

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. עמק יזרעאל
  2. שלום. ברשותי פאסאט שנת 2001 מנוע 2000 כשהרכב מגיע למהירות של בין 90-100 יש רעש מוזר מהמנוע , רעש של כמו שהחלון פתוח (ולא החלון לא פתוח ) הלכתי למוסך מורשה עשו סיבוב עם הרכב ואמרו לי שזה רעש נורמלי , לא כל כך נראה לי בגלל זה אני שואל פה, כשאני עובר את ה 100 קמ"ש הרעש נעלם. עוד שאלה , כשרכשתי את הרכב לקחתי אותו לבדיקה בקומפיוטסט בחיפה נאמר לי שם שהאוטו מייצר רק 90 כ"ס במקום 115 כ"ס במוסך מורשה בדקו במחשב ומצאו שהכל תקין, מה אתם אומרים?
×
×
  • תוכן חדש...