Jump to content

טוינג

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי טוינג

  1. אוקיי. תודה!
  2. אילו טיפולים כבר עשית שם? היו טיפולים "כבדים"? ותודה על התגובה
  3. שלום. אחרי לא מעט סיפורים קפקאיים שעברתי עם האוטו שלי, פורק ראש המנוע במוסך פיאט המרכזי והתברר כי הוא אכול. לתדהמתי, הרכבת ראש חדש עולה 20000 ש"ח(!) ואני ממש לא מתכוון להשקיע 1/3 ממחיר האוטו על תיקון כזה. לצערי, נמסר לי כי המוסך לא מוכן להרכיב ראש שמצאתי מפירוק (יבוא) וכי עלי להוציא משם את הרכב ולחפש מקום אחר. עכשיו אני מנסה למצוא מוסך שמכיר טוב פיאט (דובלו בעיקר), כדי שימשיך את העבודה. אשמח לקבל המלצות - רצוי מאיזור רחובות ודרומה. תודה ויום טוב.
×
×
  • תוכן חדש...