Jump to content

zvikagol

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zvikagol

  1. שלום לכולם. אנא עיזרו לי. לפני כשנה רכשתי מאזדה לנטיס 323 גיר אוטמטי 1600 שנת 1999. לפני מספר חודשים התחילה לי בעיה. כל פעם שהאוטו קר (בעיקר בבוקר) הגיר לא נכנס להילוך ראשון. למעשה עם תחילת הנסיעה אני לוחץ על הגז כשההילוך משולב ב- D אבל הרכב לא מתקדם (טורים על ריק). רק לאחר כדקה או יותר הרכב מתחיל לנוע אט אט עד שלבסוף הגיר משתלב והרכב מתחיל בנסיעה נורמלית. לפעמים, במהלך הדקה הראשונה אף מהבהבת נורית ה- HOLD ונכבית לגמרי ברגע שההילוך משתלב עד הסוף והרכב נכנס לנסיעה נורמלית. הדבר קורה אך ורק בתחילת נסיעה לאחר שהרכב עמד זמן רב ללא נסיעה (מספר שעות). כל יום בצאתי לעבודה ובצאתי מהעבודה הביתה. האם הלך הגיר? האם זו בעיה בשמן? או בכרטיס בקרה? במוסך הוצע לי להתחיל מהחלפת כרטיס ואם לא יעזור לעבור לניקוי גיר ולאחר מכן אף להחלפה מלאה. כמובן שלא בא לי להוציא סכום רב על ניסוי וטעיה. אנא עיזרו.
×
×
  • תוכן חדש...