שלום לכולם!!! יש לי פאסאט מודל 94 ויש בעיה, האוטו מקרטע בנסיע וזה קורה על כשמנוע קר וכשמנוע מתחמם הוא נוסע בסדר.
היחליפו מנוע צעדים קבלים של פלגים עסו כיוון עצתה בקיצור בבדיקות של כל מני מחשבים הכל מרא פיקס! אבל הבעיה נשארה.
מישהו יכול לעזור? ולאגיד מה עושים?