שלום לכולם - אני עומד בפני קניית האוטו הראשון שלי
אני חושב בכיוון האלפא 147 2002
אני מנסה לקבל מושג לעלות הטיפולים יחסית לרכבים פחות יוקרתיים
האם למישהו יש מושג כמה עולה טיפול 100K מלא?
החלפת טיימינג?
בלמים (מקוריים)?
בנוסף, האם יש לקחת בחשבון בעיות שכיחות בדגם הזה?