Jump to content

tommm

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tommm

  1. אחרי חיפושים רבים, מצאתי מערכת מעניינת, סינית, הכוללת את כל מה שביקשתי, ומתאימה ל1DIN DVB-T, Ipod, BT, DivX, GPS http://www.szwaywell.com/prod_dtl.asp?id=492 האם למישהו יש נסיון בהזמנה מהיצרן הנל? האם מישהו מיבא את מוצריו לארץ? תודה!
×
×
  • תוכן חדש...