מפלצתי כמה שיותר! אבל שישמעו גם טוב,
ואיטום עשיתי באתחלה אתחלה שהתקנתי את הקומפוננט והמגברים והכל
כמה שכבות טובות של דינמיט אקסטרים (בדלתות קדמיות,אחוריות,גג, ובגז' )
ויש לי את המגבר SAZ 1500 למי שמכיר, עכשיו אני מחפש לו סאב מתאים שיתן את התמורה של ה 1500 RMS
ואם יש משהו יותר טוב ממה שהיה לאליקו אני ישמח.
ואני רוצה שישמעו כמה שיותר חזק את הבאסים כי אני חולה על זה. ואוהב שכולם ישמעו אותי כמה כבישים ליפני:twisted: