Jump to content

lbaz

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי lbaz

  1. מה יותר מפלצתי ה BTL או האבוק 18" ?
  2. שיפורי חשמל זה מחר מוכן מצבר אופטימה? (פריקה עמוקה) אלטרנטור אם צריך גם יהיה. אפשר קישור לסאב הזה?
  3. מפלצתי כמה שיותר! אבל שישמעו גם טוב, ואיטום עשיתי באתחלה אתחלה שהתקנתי את הקומפוננט והמגברים והכל כמה שכבות טובות של דינמיט אקסטרים (בדלתות קדמיות,אחוריות,גג, ובגז' ) ויש לי את המגבר SAZ 1500 למי שמכיר, עכשיו אני מחפש לו סאב מתאים שיתן את התמורה של ה 1500 RMS ואם יש משהו יותר טוב ממה שהיה לאליקו אני ישמח. ואני רוצה שישמעו כמה שיותר חזק את הבאסים כי אני חולה על זה. ואוהב שכולם ישמעו אותי כמה כבישים ליפני:twisted:
  4. שלום אני חדש בפורום, ערב טוב לכם יש לי רכב מאזדה 6 למי שמכיר יש לי את הרמקולים האלו מקדימה ומאחורה וברצוני להביא עוד מגבר שתי ערוצים לעוד שתי רמקולים אני מתלבט בין הקיקר או רוקפורד מגבר 4 ערוצים KX של קיקר 650.4 מונו קניתי ביום חמישי SAZ 1500D עכשיו נישאר לי סאב במחיר של עד חמש אלף שקל אפשר לחרוג טיפה אם זה ממש כדאי לי. תודה רבה לכם חברי פורום יקרים!
×
×
  • תוכן חדש...