הי
אני מעוניין להחליף את ההונדה סויוק שלי מודל 2007 דגם 4דלתות ES בהונדה חדשה.
אני מתלבט בין סויוק ה5 דלתות דגם הספורט לבין דגם עם 4 דלתות ES חדשה
נסעתי נסיעת מבחן על סיויק ה5 דלתות והיתה לי הרגשה כאילו האוטו פחות "סוחב" מדגם ה-4 דלתות
בנוסף היתה לי הרגשה שבדגם ה5 יש פחות מקום ויותר צפוף
אשמח לקבל המלצות באיזה דגם עדיף לבחור
תודה רבה