Jump to content

Matrix35

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של Matrix35

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הרעידות הם לא מהמנוע. אלא האוטו מבפנים רועד,כל הדשבורד והרדיו בצורה מוגזמת. כאשר לוחצים טיפה על הגז הרעידות מפסיקות. יש למישהו המלצה למוסך באזור המרכז-ראשון-ת"א שאפשר לתקן אצלו?
  2. שלום יש לי ברכב בזמן עצירה ברמזור/עצור או סתם עצירה ברחוב רעידות ממש חזקות ברכב כולו אך לא בהגה עצמו. לפעמים גם שמתחילים נסיעה האוטו טיפה רועד. רציתי לדעת מה יכולה להיות הבעיה. מדובר ברנו 19 שנת 93 ידנית. תודה רבה. חג שמח
  3. שלום, יש לי בעיה באוטו בזמן הורדת ההילוך מ-3 ל-2 נשמע רעש של חריקה מטורפת וההילוך נכנס. העברה מתבצעת באזור ה-30 קמ"ש. בזמן עצירה ההילוכים עוברים ללא שום רעש, וחשוב לציין כי אני לוחץ על המצמד עד הסוף. הייתי אצל מוסכניק שבוע שעבר והוא אמר שאין בעיה עם הקלא'ץ יש למישהו מושג מדוע זה קורה? תודה
×
×
  • תוכן חדש...