שלום,
יש לי בעיה באוטו בזמן הורדת ההילוך מ-3 ל-2 נשמע רעש של חריקה מטורפת וההילוך נכנס.
העברה מתבצעת באזור ה-30 קמ"ש.
בזמן עצירה ההילוכים עוברים ללא שום רעש, וחשוב לציין כי אני לוחץ על המצמד עד הסוף.
הייתי אצל מוסכניק שבוע שעבר והוא אמר שאין בעיה עם הקלא'ץ
יש למישהו מושג מדוע זה קורה?
תודה