Jump to content

PuMa16

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי PuMa16

  1. שלום. אני צריך עזרה בבקשה. אני רוצה להחליף את המערכת המקורית שיש ברכב מסוג יונדאי I10 2015. אני רוצה מערכת מולטימדיה עם בלוטוס כדי שאוכל להתקין גם מצלמת רוורס. לפי מה שקראתי גם אני צריך גם להחליף את הפנאל הקדמי כדי שזה יראה יפה. איך אני יודע איזה מערכות לבחור? הרי יש כמה גדלים שונים של מסך.. ואיך כמה סוגים שונים של פנאל? איך אני יודע אם זה יתחבר? אני מעוניין מהאינטרנט ולבצע התקנה באזור ב"ש. מצאתי את המערכת הזאת: https://www.alexsander.co.il/product/8891/jvc-kw-v21bt#0 ויש גם פנאל: https://www.alexsander.co.il/product/6465/i10-013 איך אני יודע אם זה יתאים? אשמח להמלצות אחרות למערכות. תודה רבה
  2. הרכב לא מראה לי שום בעיה מיוחדת....תודה רבה בכל אופן על המאמץ...שיהיה לילה טוב
  3. הנורה נשארת דלוקה.(של הניהול מנוע) בקשר לנורת הבלם טעות שלי כי עצרתי את הרכב והרמתי בלם יד....אז מה עושים לגבי הנורה השנייה? תודה רבה
  4. שלום. יש לי בעיה קטנה, ואשמח אם תוכלו לעזור לי. שאני מתניע את הרכב, דולקת לי נורה בנורות מחוון. העלתי כמה תמונות. סימנתי בתמונות את הנורה שדולקת. הרכב ..הונדה סיוויק. בתמונה השנייה מופיעה בצד ימין נורה אדומה עם סימן קריאה. אם אני לא טועה סימן הקריאה אומר שיש בעיה כלשהי. תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...