שלום.
יש לי בעיה קטנה, ואשמח אם תוכלו לעזור לי.
שאני מתניע את הרכב, דולקת לי נורה בנורות מחוון.
העלתי כמה תמונות.
סימנתי בתמונות את הנורה שדולקת.
הרכב ..הונדה סיוויק.
בתמונה השנייה מופיעה בצד ימין נורה אדומה עם סימן קריאה.
אם אני לא טועה סימן הקריאה אומר שיש בעיה כלשהי.
תודה רבה.