אז זהו, ששהבדל בינינו הוא שאני עוברת לפחות פעמיים ביום בכיכר הזאת ומעולם לא הייתה שם תקלה ולו הכי קטנה. לעומת זאת-
היא לא מהיישוב, מה שעוד יותר מחזק את הדיעה שהיא נהגה בחוסר אחריות מוחלט ולא מבטל את העובדה שהיא לא צייתה לאף חוק תנועה או תמרור פשוט. נכון שזה החוק היבש ולא צריך ללכת עם הראש בקיר, אבל אין מה לעשות חוק זה חוק וכשמפירים אותו יש כאוס.
אני לא באתי לחפש את הסיבה או להוכיח שהיא אשמה, סתם עניין אותי לדעת מה קרה טכנית לאוטו.
אגב, לא לכולם אכפת שהאוטו שלהם יבלה שבוע במוסך...במיוחד אם זה אוטו מחברה.