Jump to content

ronfgm

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של ronfgm

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום רב, יש לי סוזוקי בלנו שנת 2000,וניסיתי להעביר אותה טסט אך נכשלתי מסיבת עשן יתר. התייעצתי עם מוסך מורשה ,ונאמר לי שיש צורך בתוסף לניקוי המנוע(QUICK CLEAN) ובתוסף "ממריץ",שתפקידו לטפל בגומיות השסתומים,ובשום פנים ואופן לא מחליפים גומיות שסתומים בסוזוקי בלנו. קיבלתי חוות דעת נוספת,ונאמר לי שכנראה יש צורך בהחלפת גומיות השסתומים,ואין שום איסור לבצע זאת. העלות המוצעת כולל עבודה היא 800 ש"ח. אשמח לקבל את חוות דעתכם בנושא, רון
×
×
  • תוכן חדש...