Jump to content

KryptonKnight

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי KryptonKnight

  1. הבדיקות נערכות במהירות של 60 קמ"ש, לא כי זו המהירות הממוצעת בה אנשים נוסעים ולא כיוון שאף רכב לא ישרוד התרסקות ב-100 קמ"ש, אלא בגלל שזו העוצמה האמיתית של פגיעה במהירות נסיעה של 100 קמ"ש. מהירות המכונית לחישוב עוצמת הפגיעה שווה למהירות בזמן הפגיעה (מהירות נסיעה מינוס כמה המכונית הספיקה לבלום) פחות המהירות בה המכונית יוצאת מההתנגשות, כיוון שכמעט בכל סוג תאונה למעט התנגשות חזיתית בקיר, המכונית נהדפת, אך ממשיכה לנסוע בכיוון מסויים. דוגמה מספרית, אנחנו נוסעים במהירות של 100 קמ"ש, רואים מעקה בטיחות, מספיקים להאט ל-60 קמ"ש, נתקעים במעקה, מועפים ממנו וממשיכים להתגלגל בכיוון מסויים ב-20 קמ"ש. הכח שמופעל על הגוף הוא ההבדל בין 60 קמ"ש ל-20 קמ"ש ולא כל 100 הקמ"ש בהם נסענו.
×
×
  • תוכן חדש...