-
הודעות
37 -
כאן מאז:
הנקודות של s.s.vardi
חדש בפורום (1/14)
1
מוניטין
-
עדיין לא סיימתי לעבוד עליו, אבל כל פינה תטופל אני מבטיח!
-
שלום לכולם בשעה טובה אפשר לומר שאת החשמל כמעט סיימתי ברכב, נשאר עו קוסמטיקה ושפיצים קטנים. מצורפות תמונת ראשונות מהקבינה והכנת בתים לרמקולים. ביי
-
שלום לכולם אחרי המון שעות של נסיון לטפל בחשמל לבד הוחלט לחפש חשמלאי מבין עניין. להלן העבודה: החלפת צילנדרים בדלתות נעילה חשמלית לדלתות כולל שלט נוחות החלפת סוויטש החלפת ידית שליטה,אורות וינקרים ...... התקנת מערכת DVD כולל BT ומסך למצלמת רוורס התקנת 2 רמקולים 6/9 זוג 6.5 מלפנים וצמד טויטרים התקנת קודנית חיווט חשמל חדש להגה כולל מערכת בקרים בקיצור המון המון עבודה מצורפות תמונות עד כאן להיום
-
לכל המודאגים הרכב עדיין לא גמור יש עוד מספיק דברים לשפץ ולהחליף, מבטיח לעדכן בהקדם. ביי
-
-
-
-
-
טוב חברים העניין מתחיל להיות מטריד אני מחפש חשמלאי רכב שמבין בGMC שמוכן לצאת מהמוסך (ולא צריך להגיע אליו) באזור נתניה מובטח פרס לזוכה (סיבוב ברכב שהוא יסע)!!!!
-
תודה אבל אני מחפש מאזור נתניה והסביבה
-
היי אני מחפש חשמלאי אלוף בסונומות צרו איתי קשר מי שמכיר
-
-
-
-
היי אחרי סופ"ש של עבודה נאטם יושר לו הארגז לאחר מכן צופה ב PVC מחוזק חסין UV ** תודה על העזרה עם גלגל ההגה
