היי,
הרקע: יש לי אוטו יונדאי לנטרה שנת 2000, 1600 סמ"ק. לפני שבוע ראיתי פתאום שאין לי שמן בכלל בכלל בכלל, אז נלחצתי ושמתי שמן. קניתי את השמן שהמצליצו לי באוטו דיפו. שמתי כ 2 ליטרים אולי קצת פחות(נשפך לי המון החוצה ולא ברור לי כמה..), ואני מקווה שלא שמתי יותר מידי. כרגע המדיד מראה באמצע הקו הנמוך והגבוהה, אבל יש עקבות שעוברות את הקו רק מצד אחד של המדיד ובכל מדידה, האם זה בסדר?
הבעיות האמיתית: בזמן שאני מודד שמן אני רואה תמיד גרגיר או שניים של המדיד שנראים כגרגרי חול, בנוסף שמתי לב כבר לפני המון זמן שיוצא שמן בברגים שמחזיקים את מכסה הפלסטיק של המנוע, יש כתמי שמן עבים מסביב לכל בורג, ואני חושב שיש יותר לאחר המילוי האחרון.
השאלות: מה אני אמור לעשות? להחליף שמן? להוסיף תוסף שמן טוב? אם כן אפשר לקבל שם של תוסף איכותי (שגם מתאים לערך האוטו הלא גבוהה), וכנ"ל הייתי רוצה לקבל שם טוב לתוסף דלק שישפר את צריכת הדלק שלי? בעבר קניתי אחד בתחנת דלק ששיפר לי בצורה ניכרת, מ10 ק"מ לליטר הוא שיפר ל16 בשבוע שאחריי ואז זה ירד ל15 ול13 עד שזה חזר ל10 כעבור שלושה חודשים. אחריי זה ניסיתי להשתמש בתוספים אחרים כמו גולד לבל וקיי4, אבל הם לא שפירו כמעט כלום, למרות שניסיתי להכניס אותם גם על מייכל מלא וגם על חצי וגם על רבע לפי המלצות שונות שקיבלתי בכל פעם....
תודה!