Jump to content

6737372

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של 6737372

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, יש ברשותי רנו מגאן כבר שנתיים, שנת 2002 ואני מאוד נהנית מהרכב, כיף לנהוג ברכב, ויש גם מקום יושבים מאחורה. לא היו לי תקלות רק טיפולים שגרתיים. אני ממליצה לך לבדוק בקרסו טרייד אין כי יש להם מגוון רחב של מגאן.
×
×
  • תוכן חדש...