היי,
אני מחפש רכב בטווח מחירים של 30,000-35,000 שקל.
הצרכים שלי: הם בעיקר עבודה-בית (חולון-אור יהודה) אולי קצת מעבר, אבל לא משהו חריג.
אני מעדיף רכב ידני, למרות שאופציה לרכב אוטומט באה בחשבון. נפח מנוע של 1300-1500.
מבחינת רמת האבזור, חשוב לי שיהיה מזגן (ועדיפות להגה כוח)
הגעתי (לאחר התייעצות) ל-3 רכבים מועמדים:
1. פיג'ו 306 (1400) ידני (לא סדאן)
2. יונדאי אקסנט - כאן אני מבין שרוב הרכבים אוטו', לכן אני מניח ש-1500 יהיה עדיף על 1300.
3. פיאט פונטו - יצא לי לנהוג רכב כזה בעבר, היה נחמד מאד. (לא נוח כמו פיג'ו)
הייתי מעוניין לדעת על איזה מבין הרכבים כאן אתם ממליצים, השיקולים כאן הם בעיקר בטיחות ואמינות של הרכב, אני לא מחפש רכב להשוויץ איתו או להשיג מהירות גבוהה.
פיג'ו אהובה עליי (ואף שמעתי המלצות חמות על ביצועים ואמינות) בשל העיצוב הספורטיבי, אחיזת הכביש המצוינת. על יונדאי שמעתי דברים טובים מבחינת אמינות, אבל גם שמעתי כי היא לא בטיחותית.
לגבי פונטו, לא הצלחתי להבין אם היא בטיחותית.
אשמח גם לדעת על מודלים או דגמים ספציפים שנחשבים יותר או פחות בעייתיים וסוגי תקלות אופייניות.
תודה מראש
דן