Jump to content

Irit

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Irit

  1. אולי נטלתי את העוקץ.. אבל הרעיון לשים תמונה לא רע..
  2. וואו!!!! תודה רבה לכולכם, על התשובות המהירות, המדויקות והמושקעות! ללא ספק הפורום הרציני ביותר שנתקלתי בו, בנושא כלשהו.. ישר כוח!
  3. השלום והברכה, נתבקשתי ע"י חבר לברר מה שאוכל אודות מה שהוא מתאר כאופנוע "אמיתי" מנועי והכל רק במידה קטנה במיוחד - לילדים. אודה מאוד אם מי מכם יוכל לאשר את דבר קיומו של אופנוע כזה... ואם אכן, אם תוכלו לספק מספר פרטים, כמו: מה שמו המקצועי? אילו דגמים ישנם? היכן אפשר להשיג אחד? מה מחירו? מפרט טכני כללי.. וכל דבר אחר! אודה כמובן לכל משיב, עירית
×
×
  • תוכן חדש...