Jump to content

שימי חגי

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שימי חגי

  1. חבר'ה קצת רצינות לא הרבה אני בסה"כ רוצה שתעזרו לי בלמצוא חנות טובה.
  2. שלום לכולם, אני מעוניין ב- פנסיי אנגל מקדימה, ופנסיי לדים מאחורה, ופנסי ערפל יפים, וקסנון, וניקלים לידיות. באתי לכאן שתמליצו לי איפה ללכת לאיזה חנות אמינה וזולה ללכת, תודה.
  3. אם זה זה משנה אז אני שומע מזרחית שמח ודיכאון אני רוצה באס חזק ואיכותי ביותר העלתי את התקציב ל6,000 ש"ח אשמח להצעות אני נהג חדש וזה רכב שקניתי ביום רביעי.
  4. אני מעוניין במערכת חזקה מעניין אותי יותר הבאס אני רוצה משהו חזק שירעיד את הרכב לא חריגה מקסימלית של 1000 שקל, אשמח להצעות של מבינים רציניים אשמח לבוא למפגש ולשמוע מערכות ואפילו גם לקנות מיד שניה.
  5. שלום לכולפם וערב טוב, אני מעוניין במערכת שלמה לרכב בתקציב 5000 ש"ח, לרכב הונדה סיויק שנת 1998. רצוי רדיו דיסק נשלף של פיוניר, סאב חזק עם עוצמה רצחנית, מגבר איכותי וחזק, רמקולים 6X9, ו 2 סטים של רמוקלים לדלתות. אשמח להצעות ודעות אישיות שלכם תודה והמשך ערב קסום.
×
×
  • תוכן חדש...