שלום לכולפם וערב טוב,
אני מעוניין במערכת שלמה לרכב בתקציב 5000 ש"ח, לרכב הונדה סיויק שנת 1998.
רצוי רדיו דיסק נשלף של פיוניר, סאב חזק עם עוצמה רצחנית, מגבר איכותי וחזק, רמקולים 6X9, ו 2 סטים של רמוקלים לדלתות.
אשמח להצעות ודעות אישיות שלכם תודה והמשך ערב קסום.