Jump to content

י_עשור

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי י_עשור

  1. שלום, נגנב לי מהרכב (רנו מגאן שנת 2003) רק הפאנל של הרדיו-דיסק, JVC מדגם RM-RK50. האם מישהו יודע איך ואיפה אפשר לקנות רק את הפאנל? חשבתי לנסות דרך היבואן, אבל הבנתי שאין ל-JVC יבואן רשמי. אשמח לשמוע גם על כל דרך אחרת.
×
×
  • תוכן חדש...