לידיעת כולם.
הלכתי על הצעד הזה, והחלפתי את הרכב שלי לפני שנה.
היתה לי סיטרואן C5 2005, החלפתי בדיוק לפני שנה בטראנו 96'. הוספתי 10,000 ש"ח(!)
היום אני יכל להגיד שזו בהחלט היתה החלטה נבונה, אני שמח שנפתרתי מה-C5, שמח שיש לי את הטראנו, למי ששואל, הוא פחות נח, אבל הגובה שווה את זה. המרחב ברכב מתאים לטיולים ולשבתות. בקיצור - אני מרוצה מאד!