Jump to content

ronron123

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ronron123

  1. למייטב ידעתי לא היה שום פיצוץ בקולר
  2. שלום לחברי הפורום בבעלותי פאסאט 1998 אוטומט , בזמן האחרון החלו תופעות כמו משיכת הילוכים המגיעה לעיתים עד 5000 -4500 סל"ד בין ההחלפות (בעיקר בעליות ) ודפיקה חזקה בזמן הורדת הילוך משלישי לשני כמו כן בזמן עזיבת הגז מורגשת "מכה" המזכירה תופעת תושבות גיר / מנוע יבשות. לאחר ביקור אצל שלושה מוסכים המתמחים בגירים אוטמטים כולם הגיעו למסקנה חד משמעית כי מדובר במוח הגיר ויש להחליפו או לשפצו - לאחר התייעצות נוספת עם קרוב משפחה אשר בבעלותו מוסך הוחלט כי אפנה למכון גירים נוסף הנחשב למאסטר בתחום . במכון האחרון לא הגיעו למסקנה חד משמעית והחלו לבצע בדיקות / תיקונים על מנת לשלול אפשרויות , החליפו מוח והתופעה נשארה , החליפו מחשב גיר ועדיין ללא שינוי - לאחר יום שלם של ניסיונות וללא מציאת פיתרון נאמר לי שעל פי הבנתם אין מדובר בגיר עצמו אלה ברכיב /חלק אחר שאינו תקין ומשגע את פעולת הגיר ו"התקשורת" שלו עם המנוע . התחלתי לחפש ולקרוא חומר באינטרנט ונתקלתי במושגים טכנים נוספים הקשורים לתופעה כמו "חיישני מהירות" לא תקינים , וואקום מודולאטור לא תקין , לעשות adaption לערוצי הגיר ולערוץ חיישן דוושת התאוצה וכ' - מושגים שלי באופן אישי לא אומרים כלום. מישהו נתקל בתופעה דומה ? מבקש את עצתכם לגבי המשך התהליך תודה מראש על העזרה רוני
  3. שלום לחברי הפורום בבעלותי פאסאט 1998 אוטומט , בזמן האחרון החלו תופעות כמו משיכת הילוכים המגיעה לעיתים עד 5000 -4500 סל"ד בין ההחלפות (בעיקר בעליות ) ודפיקה חזקה בזמן הורדת הילוך משלישי לשני כמו כן בזמן עזיבת הגז מורגשת "מכה" המזכירה תופעת תושבות גיר / מנוע יבשות. לאחר ביקור אצל שלושה מוסכים המתמחים בגירים אוטמטים כולם הגיעו למסקנה חד משמעית כי מדובר במוח הגיר ויש להחליפו או לשפצו - לאחר התייעצות נוספת עם קרוב משפחה אשר בבעלותו מוסך הוחלט כי אפנה למכון גירים נוסף הנחשב למאסטר בתחום . במכון האחרון לא הגיעו למסקנה חד משמעית והחלו לבצע בדיקות / תיקונים על מנת לשלול אפשרויות , החליפו מוח והתופעה נשארה , החליפו מחשב גיר ועדיין ללא שינוי - לאחר יום שלם של ניסיונות וללא מציאת פיתרון נאמר לי שעל פי הבנתם אין מדובר בגיר עצמו אלה ברכיב /חלק אחר שאינו תקין ומשגע את פעולת הגיר ו"התקשורת" שלו עם המנוע . התחלתי לחפש ולקרוא חומר באינטרנט ונתקלתי במושגים טכנים נוספים הקשורים לתופעה כמו "חיישני מהירות" לא תקינים , וואקום מודולאטור לא תקין , לעשות adaption לערוצי הגיר ולערוץ חיישן דוושת התאוצה וכ' - מושגים שלי באופן אישי לא אומרים כלום. מישהו נתקל בתופעה דומה ? מבקש את עצתכם לגבי המשך התהליך תודה מראש על העזרה רוני
×
×
  • תוכן חדש...