שלום,
יש לי פיאט פונטו 2004 גיר רובוטי. קניתי אותה לפני כחודש וכבר עכשיו יש בעיה שמשום מה לא עלו עליה בבדיקה המקדימה.
אני תמיד נוסע על המצב של אוטומט וברבע השעה הראשונה הכל בסדר. אחרי זה, כשאני למשל נעצר ברמזור או בפקקים בעיקר, ז"א מביא את הרכב לעצירה מוחלטת, כשאני רוצה להמשיך לנסוע כל פעם כשאני לוחץ על הגז הרכב קופץ קדיהמ ואחורה בצורה נוראית, לא משהו שנורמלי למעבר בין עצירה לנסיעה בגיר רגיל (לדוגמא). היום יצאתי ממוסך מורשה של פיאט והמקום עשה לי טיפולים רציניים, החלפת קלאצ', מזלג וכו' ועדיין הבעיה תקפה. זה בלתי נסבל.
האוטו מטופל רק במוסך מורשה, אני בקושי נוסע איתו ואם כבר אז במצב של פקק הנסיעה היא סיוט מתמשך, מה גם שמדי פעם האוטו נכבה לי אחרי כמה קפיצות כאלה. חוץ מזה , במהלך נסיעה , כלומר מהילוך 2 עד 5, הכל בסדר גמור, אין שום בעיות.
מה יכולה להיות הבעיה ?
תודה,
לירן