Jump to content

ללהלנד

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ללהלנד

  1. תודה.. יש לך מישהו באיזור פרדס חנה?
  2. תודה.. אני אבדוק מנעולן
  3. שלום לכולם.. יש לי קליאו 92 ידנית אשמח אם מישהו יוכל לתת עצה כיצד לפתור את העניין: המפתח לא יוצא מהסוויץ', כשאני מנסה לסובב אותו שמאלה על מנת להוציאו מהסוויץ', הוא נתקע בין הקו הראשון לשני.. האוטו מתניע ואני יכול לנסוע איתו, ואפשר לכבות אותו, אך שוב, המפתחות לא יוצאות. מה עושים? או למי אני פונה? לחשמלאי? למכונאי? או למנעולן? או אם יש פיתרון אחר? תודה
×
×
  • תוכן חדש...