שלום,
רציתי לברר על רכב בסביבות ה- 20000 עם אפשרות חריגה של 2000. חשוב שיהיה אמין, בטיחותי, חיסכוני ושיראה כמה שפחות מוסכים. אני מתעניינת לגבי רכב ידני למרות שאני לא מתנגדת לאוטומט במידה ויש הצעה טובה.. שיהיה טוב לנסיעות בתוך העיר ולעיתים גם נסיעות ארוכות.
חשבתי על: דייהטסו סיריון, קליאו B, פורד פיאסטה, פונטו ספייס
אשמח לעצה, אני ממש לא מבינה ברכבים
תודה רבה