Jump to content

מוש^המפציץ

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מוש^המפציץ

  1. אח שלי מחפש אוטו בסביבות ה20 אלף חשבנו על פגו 205 שנת 98 מה אתם אומרים? או שאפר להשיג במחיר כזה אוטו עם יותר ביצועים? כי לבנתיים אנחנו לא ממש מוצאים אוטו אחר שעומד בתנאים שלנו בעיקר בכסף.
×
×
  • תוכן חדש...