Jump to content

עמיחי פ

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עמיחי פ

  1. פיג'ו 306 דיזל כמו שיש לי! לא מכיר עוד מישהו עם מכונית מהדגם הזה אבל פשוט סוס עבודה, צורכת 1:15
  2. שלום לכולם, אני חדש בפורום המצוין שלכם, עלעלתי בשרשורים ומצאתי תשובות טובות לחלק מהשאלות שלי. הבעיה היא שנשארו עוד כמה. ברשותכם אעלה את כולן כאן במקום להעמיס על הפורום. תרגישו חופשי לענות לשאלות שלהן יש לכן תשובה ולוותר על אלה שלא. עד כה נסעתי בפיג'ו 306 דיזל שנת 1998 (עדיין בבעלותי), רכב משובח עם צריכת דלק של 1:15 בנסיעה משולבת, שלא הייתי מחליף אותו אלמלא הגיעה תינוקת חדשה למשפחה. כעת אני מחפש לחדש. ולהלן השאלות: 1. דיזל או בנזין? אנ יודע שהשאלה הזאת נשאלת פעמים רבות. בעבר המס על רכב דיזל היה גבוה והקניה השתלמה רק לנהגים שעוברים מרחקים גדולים. ניום- מחיר הסולר זול יותר מבנזין, צריכת הדלק טובה משמעותית מבנזין, חווית הנהיגה השתפרה פלאים במנועי דיזל, ובנוסף לכל- הטסט והביטוח עולים אותו דבר ! - אז למה לקנות בנזין? 2. מה הוא מחיר הגיוני למכירה עבור פיג'ו 306 דיזל 4 דלתות, גיר ידני, 273000 ק"מ ללא תאונות, מצב מכני מצוין , מצב קוסמטי חיצוני טוב, פנימי דורש טאצ' קטן, יד שניה, יד ראשונה מהשכרה? האם כדאי לרדת מהעניין ולמכור לחלקי חילוף? 3. ולשאלה הגדולה: איזה רכב? אני מחפש רכב משפחתי בטווח מחיר 70-80K, משנת 2007 והלאה , ביצועים ושכלולים לא ממש מעניינים אותי, יותר מעוניין ברכב אמין, חסכוני,מרווח, שלא יקח אותי למוסך כל חודש. כרגע על הפרק: מזדה 3, טויוטה קורולה, יונדאי I30, סיטרואן C4, פיג'ו 307, רנו מגאן, פורד פוקוס. אני יודע, זאת כמעט כל הרשימה אבל קשה להחליט... תודה עמיחי
×
×
  • תוכן חדש...