אני מחפש לקנות רכב יד שנייה, בטווח של 20 - 25 אלף ש"ח ,
רכב קומפקטי, מנוע עד 1400 סמ"ק, שנת 2000 ומעלה, גיר רגיל בלבד,
אני מאוד רוצה רנו קליאו b, הרבה אומרים לי שהוא לא רכב טוב, אבל לפי מה שקראתי,
הבעיות הם רק בגיר האוטומטי, ומי ששאלתי שמחזיק קליאו דווקא מבסוט,
יש לכם הצעות אחרות? מנסיונות מרים או טובים?
תודה
עומר