Jump to content

hanch

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hanch

  1. הצלחת לפתור? בד"כ אחרי כמה ימים זה היה עובר לאוטו, אבל הפעם הוא תקוע על טורים של 300-400 והמנוע נכבה בבלימה שמורידה טורים באמצע נסיעה. ניסית לנתק את המחשב?
  2. הי חבר'ה, כנראה (לדברי המוסך) שהלך לי המנוע של הקרניבל. בקיצור: המנוע התחמם בנסיעה, אחרי מילוי מים מחדש, שוב התחמם וכל המים במעבה רותחים. הבנתי שהמים הם רק סימפטום, לא היתה נזילה נראית לעין, כך שכנראה משהו שקשור יותר למנוע מאשר למערכת הקירור. לא בקיצור: המזגן עשה בעיות של כבר כשנתיים, אחרי כשנה של הלוך חזור עם המוסך (ורמוכן החלפת פילטר אויר, מאווררים וכו') לאחר כשנה המנוע ניתק בנסיעה (רכב של אשתי). בבדיקה במוסך ראו ישר שאין מים ולכן הניחו נזילה. אחרי שמילאתי מים וראיתי ששוב מנתק וחום המנוע עולה, לקחתי למוסך ושם אמרו שהלך המנוע. לא הייתי בארץ כך שאני עדיין לא יודע מה בדיוק הבעיה. האם אין אחריות למוסך (מורשה!) קאיה לעלות על הבעיה הזו כבר בהתחלה?? האם יש עצות לגבי מחיר סביר? מנוע מפירוק (מקומי) או מיובא? אחריות סבירה למנוע? תודה
  3. אופס רחובות סיטי
  4. שלום, הודעה ראשונה, אז אני מקווה שזה בפורום הנכון. אני מחפש המלצה למוסך לטיפול שגרתי בקרניבל דיזל (2006). הכי חשוב שיהיה אמין ומקצועי, ז"א שטיפול יגמר בפעם הראשונה. לא מחפש הכי זול אבל אין לי בעיה עם חלפים תואמים (תואמים באמת) תודה חבר'ה
  5. הי אני צריך את עזרתכם בקניית רכב 6-7 מקומות חשיבות לבטיחות (מבחני ריסוק ושקרים אחרים) ואמינות (לא פז'ו) לא צריך להיות רכב שטח. עדיפות לחסכוני. מנוע בנזין. תקציב בסביבות 60. אילו אופציות קיימות? תודה
×
×
  • תוכן חדש...