Jump to content

GM5

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי GM5

  1. הקפצה
  2. עדיין רלוונטי
  3. למכירה טויוטה יאריס 2005 דגם סול מנוע 1300. יד 2. צבע ירוק בקבוק. טסט עד אוג' 14. ק"מ: 157000. רכב שמור מאוד מטופל במוסך מורשה לרציניים שווה מאוד! אחד הרכבים היותר מוצלחים בגודל הזה. מחיר : אני רוצה עליה 37 אלף אבל גמיש במקצת לרציניים. לא מזמן הוחלפו ברקסים, צמיגים חדשים. תוספות : רדיו דיסק עם חיבור AUX וUSB שקולט את האייפון ומשמיע ושולט עליו בחיבור בUSB עם מגבר סאב וקומפוננטים, דיבורית בלוטוט'. טלפון : 0546880663 - פבל מוסיף עוד תמונות וקצת מידע : האוטו בעל ריפודים בהזמנה אישית של HR וכיסוי דשבורד, ומצבר חדש, חיישני רוורס עם צג במראת הנהג.
  4. לרציניים!!!אצלי מעל 3 שנים, פלסטיקה שחורה סט מדבקות בהזמנה, היחיד בארץ. בין הבודדים שנמכרו בשנתון הזה. נפח 700, טסט עד אפריל תוספות: אגזוז אקרפוביץ , פלסטיקה שחורה, יש גם את האגזוז המקורי והפלסטיקה הכתומה כנף סופרמטו שחורה, אחרי טיפול, עבר טיפול מתלים, צמיגים בני כמה חודשים, שרשרת וגלגלי שינים גם. שי - 0502146006
  5. אני גם חשבתי כך רק הבעיה שאם הנסיעה קצרה אין אפשרות שהסוללה של ההיברידי תפגע או תסתיים לי כל יומיים כי היא לא מפסיקה להטעין את עצמה ולגבי הג'אז פחות אהבתי את הצורה שלה וגם הבנתי שהיא די קטנה מבפנים אם כבר הייתי הולך על היאריס או האוריס ההיברידיות
  6. אני לאו דווקא מחפש משהו חדש גם יד שניה בא בחשבון והאם כדאי לקנות הייברידית ? הנסיעות שוב רוב הזמן מאוד מאוד קצרות ובתוך העיר , האם יכולה להיווצר פגיעה במנוע ההיברידי או ב"מצבר" שלו או שלא משנה כמה תסע תמיד הוא נטען...
  7. קודם כל ציינתי - רכב אוטומט! אין מצב לידני אני יודע שהרכבים שונים מאוד אחד מהשני - כמו שאמרתי הצורך שלי הוא בעיקר לנסיעות קצרות בתוך העיר (קריית גת עיר מאוד קטנה) בעיקר לעבודה וחזרה ממנה פה ושם קניות, רכב מהקטנות בסגנון של מה שאמרתי - אוריס היא משפחתית אבל בגודלה מבחוץ היא קטנה ודיי קומפקטית לעומת נאמר קורולה או כל רכב בסגנון - שיהיה בקיצור האצ'בק. חשוב גם שיהיה קצת מרווח ולא קופסת שימורים, שאפשרי יהיה להכנס רכב מלא ולא להרגיש צפוף ושהרכב יסחוב כמובן וכמובן החשיבות הכי גבוהה זה אמינות הרכב - שלא יהיו תקלות שונות - מוסך רק בטיפולים, וכמובן חסכון בדלק בקשר לתקציב - סביבות ה100 אלף אבל כמובן אם זה משהו שיהיה שווה להשקיע יותר אז נשקיע עוד אם בפחות אז מה רע.
  8. ברשותי טויוטה יאריס 2005, דיי מבסוט ממנה אך ישנה כבר ורוצה להתחדש מחפש לקנות רכב חסכוני בדלק ובטיפולים, רכב שאפשר להיות שקט איתו בלי יותר מידי כניסות למוסך כמו היאריס משנתון 2011 והלאה וחשוב גם הנוחות. בדקתי לגבי יאריס החדשה אך כמו מה שברשותי היא דיי קטנה ואם לפעמים הנסיעות הן ארוכות אז היא לא נוחה וגם לא כלכך אפשרי להעמיס רכב מלא. האוריס נראת לי די טובה שמעתי גם על עוד רכבים כמו מיצובישי ספייסטאר והונדה ג'אז, ואני כבר מבולבל מאוד ועוד עניין הוא אם כדאי לחשוב על הייבריד? רוב הנסיעות הן בעיר ונסיעות קצרות, זה יכול לפגוע בסוללה? לא להטעין מספיק? הנטייה שלי היא טויוטה אבל אם יש הצעות למשהו דומה שיכול לשרת אותי גם מבחינת החסכון והשקט והנוחות אשמח לשמוע תודה לעוזרים
  9. הביאו לי רדיו דיסק אני לא יודע בדיוק איזה סוג אני יודע שהוא של SoundTeck רדיו דיסק שכשרוצים לשים דיסק או להוציא את הפאנל יש כפתור כזה שלוחצים והפאנל זז כזה למטה ויש כניסה לדיסק (מקווה שהבנתם) לא יודע בדיוק איזה סוג המערכת הבעיה היא שבד"כ כשאני שם דיסק, המערכת כותבת error 1 ולא מפעילה אותו רק אחרי שאני מוציא מכניס את הדיסק והפאנל ומשחק עם זה רק אז לפעמים זה נדלק וככה כל פעם שאני מדליק את המערכת המערכת מחוברת כראוי החשמל מחובר כמו שצריך והרמקולים גם כן הבעיה היחידה זה מה שהסברתי מישהו יכול לעזור לי פה מה לעשות? תודה מראש לכל העוזרים
×
×
  • תוכן חדש...