אז ככה ההתלבטות היא בין 3 מכוניות, פורד פוקוס (גרסא של ה-1600 וה-2000 סמ"ק), פורד מונדאו (שנת 2002 ומעלה), מאזדה לאנטיס (1600-2000).
קראתי המון שירשורים בנושא על המכוניות הללו וזה מה שהביא אותי למסקנה שאני רוצה אחת מהם.
האמת היא שאני יותר נוטה לכיוון הפורד (גם הפוקוס וגם המונדאו), מצאתי המון תגובות טובות על הפוקוס 1600 סמ"ק, רציתי לדעת אם יש הבדל גדול בין ה-1600 ל-2000 מבחינת האחזקה והדלק.
האם יש הבדלים (גם הקטנים ביותר) בין פורד מונדאו שנת 2002 לדוגמא מול פורד מונדאו שנת 2004.
דבר אחרון שלא כל כך מצאתי, מהי עלות הביטוחים של כל רכב מהשלישייה, (מקיף+חובה,נהג חדש וצעיר).
תודה רבה.