שלום לכולם,
אנחנו זוג צעיר אשר מעוניין ברכב שישמש בעיקר לנסיעות עירוניות אך גם לטיולים בסופי שבוע.
מחפשים רכב שנחזיק לפחות 3 שנים קדימה, אז מקום לעגלת תינוק בתא המטען זו לא מילה גסה.
האופציות שאנחנו בוחנים כרגע הן: סוזוקי סוויפט, סקודה פאביה וסיאט איביזה, כולן משנתונים באזור 11-13.
ישנה חשיבות לצריכת הדלק, רמת הגימור, איכות הנסיעה וכמובן בטיחות.
כמו כן, מעוניינים בגיר אוטומטי.
התקציב הוא עד 60,000 ש"ח.
תודה רבה.