Jump to content

HarelStern

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של HarelStern

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, אנחנו זוג צעיר אשר מעוניין ברכב שישמש בעיקר לנסיעות עירוניות אך גם לטיולים בסופי שבוע. מחפשים רכב שנחזיק לפחות 3 שנים קדימה, אז מקום לעגלת תינוק בתא המטען זו לא מילה גסה. האופציות שאנחנו בוחנים כרגע הן: סוזוקי סוויפט, סקודה פאביה וסיאט איביזה, כולן משנתונים באזור 11-13. ישנה חשיבות לצריכת הדלק, רמת הגימור, איכות הנסיעה וכמובן בטיחות. כמו כן, מעוניינים בגיר אוטומטי. התקציב הוא עד 60,000 ש"ח. תודה רבה.
  2. שלום, שמי הראל, בן 23, מתל אביב. נוהג על איביזה 1.4 2003 ידנית.
×
×
  • תוכן חדש...