Jump to content

Audison

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Audison

  1. גלגל אחד אמור להיות על הרצפה אחרת זה לא עובד, אפשר גם לסובב דרך הפולי התחתון
  2. הוא כתב משהו בעברית? אם לא כניראה אין לו עברית במחשב.
  3. בכל מקרה המים צריכים להתאדות ואם אין עירבוב אז תוך יום יומים לא צריך להיות מים במנוע.
  4. בורג המפץ ועוד המון חנויות בעזור של צומת קרית אתא. זוג בוקים ב180 זה לא יקר!
  5. רוני עבודה יפה תתחדש על הריפוד! אהבתי את המגבר יוקרה שלך, ניראה לי גם אני אתקין אחד.
×
×
  • תוכן חדש...