Jump to content

avimak

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avimak

  1. הקפצה.
  2. שלום, אני בעלים של פיג'ו 306 מודל 2000 (1600 אוטומטית, 90 כ"ס). אני אוהב את נוחות הנסיעה ב-306 ואת המרווח הפנימי שלה (מקדימה, פלוס תא מטען נהדר - לא שאני משתמש בו יותר מדי), אבל הרכב הזדקן ואני מעוניין להחליף לרכב יד 1 או 2 משנתון גבוה יותר. קצת מידע לגבי מה אני מחפש: * הרכב ישמש אותי בלבד. * ילדים\עגלות אינם פרמטרים לשיקול. * אני נוסע בממוצע כ-20,000 ק"מ בשנה, חצי עירוני וחצי בין-עירוני. * מעוניין ברכב אוטומט. * שנתון 2008 ומעלה, 60,000 ק"מ ומטה. בגלל אופי הנסיעות שלי (לא מעט בין-עירוני), אני לא מעוניין ברכבי המיני החדשים. מה שמשאיר לי סופר-מיני או משפחתיות. להלן השיקולים בעד ונגד בקטגוריית סופר מיני: בעד - 1. חסכון בדלק 2. נוח יותר להסתובב איתו בעיר (ולמצוא חניות) נגד - 1. עולה בממוצע כ-10K יותר ממשפחתית מקבילה (בשנתון, קילומטראז' ויד) 2. חשש מכך שרכבים מאותו המודל בקטגוריית הlow-end (ידניות, מנוע חלש יותר - זולות לפעמים ב30K ממחיר הדגם האוטומטי והמאובזר!) יפילו את מחיר השוק לכשאמכור רכבים עליהם שמתי עין בקטגוריה - מאזדה 2: בעד - מרווחת, קיבלה ציון טוב. נגד - פופולארית מאד בחברות הליסינג וההשכרה = שוק מוצף. סקודה פאביה: בעד - מרווחת, יפה מאד, קיבלה ציון טוב, תא מטען גדול יחסית לקטגוריה. נגד - טיפטרוניק (עם שם רע), נדירה יחסית. סוזוקי סוויפט: בעד - צריכת דלק מעולה, לא קשה למצוא אחת במצב טוב. נגד - שמועות רעות על נוחות נסיעה בינונית, תא מטען פיצפון שיקולים למשפחתית: בעד - 1. זולה ב10K מהסופר-מיני 2. "יותר אוטו" נגד - 1. צריכת דלק גבוהה 2. פחות נוחה להסתובבות בעיר 3. אין כ"כ שוק; עושה רושם שהקונים עוברים לקטנות וחסכוניות. רכבים בקטגוריה: פוקוס, ריו, לנסר וכדו'. ההעדפה שלי ברורה - סופר מיני, ואני מוכן להשקיע את ה10K הנוספים, אבל אם הם לא "יחכו לי" (פרופורציונאלית) בזמן המכירה (החשש שהמכוניות הזולות בדגם יפילו את המחירים), אולי הדבר הנכון והמשתלם כלכלית הוא כן לקנות משפחתית זולה יותר, לשלם יותר על הדלק אבל לא לאבד הרבה בזמן המכירה? בסופו של דבר זה הימור בין לשלם פחות על הרכב ויותר על דלק, או לשלם יותר ולקוות שזה יצדיק את זה הן בדלק והן בשמירת הערך. אשמח לשמוע עצות בנושא! תודה
  3. גם אני מחפש רכב בתקציב הנ"ל - הבעיה עם הפונטו היא שכל הפונטו שנוצרו לאחר 2002 ונמכרות בארץ הינם מהשכרה. ואני לא מעוניין לרכוש רכב שהיד הראשונה שלו היא השכרה.. השרייד הרבה יותר מצויה כיד ראשונה פרטית - וניתן למצוא גם רכבים אוטומטיים מסוגה ועם ק"מ נמוך למדי.
×
×
  • תוכן חדש...