Jump to content

יודוקוליס1

  • הודעות

    108
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יודוקוליס1

  1. שבוע טוב , נעדרתי מהפורום כ-3 שנים וזו העת לחזור,,יש לי מס' שאלות ,אשמח לתשובות. 1. חנות מולצת בפ"ת למוצרי דיטיילינג וטיפוח. 2 כאשר מיישמים אוטם צבע (ברור כאשר הרכב נקי לחלוטין) יש צורך למרוח ואקס לפני ? 3. אייך מיישמים Power Lock Ultimate ? הרכב בגוון לבן. תודה רבה - עופר
  2. שלום רב , בני נסע לאחור עם רכב של העבודה ופגע בעמוד ,כתוצאה מכך נשברה בקליט (פלסטיק) של התאורה בצד ימני אחורי, הרכב הינו : מיצובישי אטראז' שנת 2016. מתגוררים במודיעין ,היכן באזור , ניתן להשיג חלק חלופי (אפשרי משומש) במחיר שפוי ? תודה - עופר
  3. שלום , בת משפחה שלנו , אשר עובדת בחברת ליסיניג /השכרה/מכירה , מעונינת לקנות רכב חדש מהחברה ,בליסיניג פרטי תפעולי . הציעו לה : " אנו מדברים על ליסינג תפעולי ל 20 אלף קמ בשנה הכולל: אגרות רישוי ביטוחים כל סוגי הטיפולים ללא הגבלה של סוג או מספר שירותי דרך גרירה וחילוץ 24/7 חבילה של 4 צמיגים מצבר מגבים ללא עלות בעת הצורך ביטול השתתפות עצמית -85 ש"ח לחודש , אולי יפחיתו את הסכום עד 20% חריגה מהק"מ ,כל ק"מ בעלות 0.5 ש"ח. יש עוד נושאים , אשר כדאי לתת עליהם את הדעת ? תודה לעונים - עופר
  4. תודה רבה .
  5. שלום , לפני כשבועיים ערכתי טיפול לרכב , במהלך הטיפול נאמר לי כי הצמיגים הקדמיים 'יבשים', נשאלתי איזה צמיג ארצה, בהמלצתם בחרתי ב-Falken (הרכב שלי -קיה נירו), לפני כשבוע ,כאשר שטפתי את הרכב ,שמתי לב כי אחד הצמיגים תוצרת :Ziex . האם מדובר בצמיג באותה האיכות או מחברת בת ? מיותר לציין שהמחיר לא היה 'עממי' . תודה - עופר
  6. שלום , בעת נסיעה ב'בקרת-שיוט' בעלייה לא תלולה ,המחוג הגיע לתחום ה-power לקצה המקסימלי ,למשך 3-4 שניות ולאחר נדלקו ,נורות אזהרה צהובות, של : תקלה כללית ונורה של משולש עם סימן קריאה בפנים, עפ"י ספר הרכב -יש ליבדוק את המנוע ההיברידי. יום לאחר מכן הנורות כבו. היית במוסך מורשה ולאחר בדיקה ,נאמר לי "...הלך המודול, נזמין חדש וניידע אותך". לאחר שעזבתי את המוסך ,נדלקה לי התראה 'חוסר אוויר בצמיג ימין..' גם שאר הלחצים ב-3 הגלגלים האחרים השתנו\ בבדיקה לא חסר אוויר, גם התראה זו נעלמה. מה הכוונה 'החל המודול'? ממה זה נגרם ? תודה עופר
  7. שלום , נראה 'הזוי' משהו ,אבל בדלת תא המטען של הקיה נרו ,אבדה לי הגומיה בחלק התחתון השמאלי, כאשר הייתי במוסך מורשה ושאלתי למחיר, נקבו באוזני במחיר של 200 ש"ח ויותר היכן ניתן להשיג גומיה שכזו, באזור המרכז ? מצ"ב תמונה תודה עופר
  8. תודה על המענה .
  9. שלום , מחפש מוסך מומלץ ואמין בפתח-תקווה , לקיה נירו . בברכה = עופר
  10. שלום , אני מתעתד למכור את הרכב שלי , מסוג קיה. אחד ה'מתעניינים' טען כי רכב עם מרכב 'רגיל' עולה יותר מאותו רכב עם מרכב סטיישן, לעניות דעתי הוא טועה, מי צודק מביננו, באם ההשוואה היא על סמך מחירון ? תודה עופר
  11. איני היד השלישית ,אני היד ה-2 (הרכב רשום כעת ע"ש אימי) במידע אודות הרכב ,באתר של משרד הרישוי ,מופיעה יד קודמת -חברה ,בתאריך שהרכב 'עלה' על הכביש. אני יכול לשלוח לך בפרטי את המסמך.
  12. שלום , בתאריך 03.07.18 רכשתי רכב מחברת ליסינג מוכרת, במעמד הרכישה נאמר לי - כי הרכב יד 1 מליסינג ,נהג יחיד . לאחר מכן שלחו מייל ובו נכתב " הרכב היה בליסינג מימוני אצל נהג יחיד". כמו כן בנספח העסקה כתוב : ליסינג מימוני. כעת אני מתעתד למכור את הרכב, כאשר 'נכנסתי' לאתר האישי במשרד התחבורה ,בעיון במידע אודות הרכב ,התברר כי היד ה-1 ברכב היתה חברה ולא ליסינג מימוני . מיותר לציין כי רכשתי את הרכב במחיר גבוה יותר ,בשל ק"מ נמוך וכי הרכב היה בליסינג נהג חיד . האם במקרה דנן ,אין הטעיה או מסירת פרטים 'לא נכונים'. אודה לתשובתכם -עופר
  13. שלום , התקשרתי למוקד הטלפוני ,מה שידעה לאמר לי ,'תתקשר לאחד המשרדים ותקבע תור, שם 'ישחררו' את הרכב כנגד תשלום. ברור שלא אמסור את הרכב ללא העברת בעלות, זה פתח לצרות. תודה .
  14. שלום , בפני בעייה בירוקרטית משהו... הרכב שלי רשום על שם אימי, אשר הינה נכה וכך גם רשיון הרכב. בימים אלה אני מתעתד למכור את הרכב, אך 'התעוררה' בעיה, בכידי 'לשחחר' את רשיון הנהיגה, כלי להתייצב פיזית עם ייפוי כח במשרד הרישוי, לשלם את החלק היחסי עד מועד הטסט, לאחר מכן מוצאים רשיון חדש ו..העברת בעלות. הבעייה הינה - תור למשרד הרישוי , ניתן לקבוע במערכת זימון תורים בלבד ,התור הזמין הקרוב ב-2 לשכות (רמת-גן ופתח-תקווה) הינו 05.04.2021, זהו מועד רחוק. ישנה אפשרות כל שהיא ,לערוך חוזה/ זכ"ד עם הקונה עד לתאריך הר"מ? או כל אפשרות אחרת ואצל מי 'ישאר' הרכב? תודה - עופר
  15. תודה על התגובות , ברור שעדיף וכדאי למכור עצמאית, כמו גם לקנות מיד פרטית. סעיף המקוריות 'נקי' - אין כל כיתוב או התייחסות בשורה הנדונה. כלומר היה בבעלות פרטית ? תודה - עופר
  16. שלום , ראשית חוויתי לצערי ,גם אני את יחסם המזלזל של חלק מסוכני המכירות בחברות הליסיניג (אוויס ,שלמה...) ,כאשר חשבתי לערוך טרייד-אין, שמעתי הערות מזלזלות ,כמו : הרכב ללא שוק ,צריך השבחה..' חלק היו כנים ואמרו : 'תמכור את הרכב לבד'. הרכב אשר ברשותי נרכש בחברת ליסיניג אבל היה ביד פרטית,האם גם במקרה כזה , יש ירידת מחיר ? במידה ואמצא רכב, ואקח אותו לבדיקה במכון 'מטעמי' , כדאי לקחת את תוצאות הבדיקה ולנסוע למוסך של של חברת הרכב, על מנת שיחוו דיעה על מחיר התיקונים /כדאיות במידה ויהיו ? האם ניתן לראות במוסך החברה ,היסטורית טיפולים מפורטת ולא מלל עלום ,כמו : טיפול עפ"י הוראות היצרן ? כאשר רוכשים רכש באחת החברות ,יש משפט עלום ,'התחייבות קלנייה חוזרת...' מה עומד מאחורי המילים המכובסות הללו ? תודה -עופר
  17. שלום , קראתי מס' נושאים אשר נכתבו בפורום ונשארתי עדיין עם 'כאב ראש' 🤫 , אנו מחפשים רכב בעלות סביב 90-95 אלף ש"ח, נוסעים בבמוצע כ-12K בשנה, שילוב של נסיעות עירונויות ובין-עירוניות, אנו זוג (הגדולים עם רכב שלהם...) קראתי את התגובות לגבי הסוללה ,ביטוח כדאיות וכו' **האם טיפול תקופתי של רכב היברידי יקר יותר ? **מרווח הטיפולים זהה למנוע בנזין? ** עלות חלפים ? **מחיר ביטוח הרכב ,שונה מבנזין ? מתלבטים בין : טויוטה אאוריס ,איוניק , פריוס. תודה עופר
  18. הכוונה לרפידות בלבד. אשאל את המוסך באם יסכימו ? יש מקום שבו ניתן לקנות ? תודה .
  19. שלום ,כאשר החלפתי שמן מנוע במוסך ,נאמר לי..' הגומיות בבלמים הקדמיים ,נשחקו ויהיה צורך להחליפם' . היכן ניתן לקנות זוג רפידות מקורי ,באזור המרכז ? האם ניתן להביא חלקים מקוריים אלה ,למוסך החברה בכדי שיחליפו ? תודה עופר
  20. ברשותי קיה סיד , ב הגיע הזמן להחליף שמן מנוע, בספר הרכב רשום : API SERVICE -SL או SM. זה דווקא בקוק לי. לאחר מכן ACEA-A5 או גבוה יותר,הבינותי שי תקן אירופאי ותקן אמריקאי אבל מה הכוונה ל'גבוה יותר' מ-A5' סדרה B או סדרה C? תודה לעונים .
×
×
  • תוכן חדש...