שלום לכל המומחים
אינני בקיאה בפורומים עדיין, יתכן ועניתם על שאלות מסוג זה, בכ"ז אודה לתשומת ליבכם:
בן משפחה מחו"ל רוצה לרכוש עבורי רכב באירופה (מאזדה 2 או סוזוקי) ולשלוח ארצה. מה הנוהל במצב כזה? לאיזו רשות עליי לפנות בנושא? האם משתלם לרכוש רכב באופן זה או שעדיף שישלח לי כסף ואבצע את הרכישה בארץ? מה עלות מיסי היבוא, שחרור רכב מהמכס ורישויו בארץ?
תודה ויום נעים לכווולם