Jump to content

יניב סיטי

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יניב סיטי

  1. כמה רכב 1.0 שותה דלק?
  2. אז זה סבבה 1.0 חשבתי שזה לא יסחוב וכל פעם התקע או משהו תודה עזרתם לי מאוד אין לכתוב הודעה שלמה בגופן מודגש.
  3. אני רוצה לקנות פיאט אונו ואני מתלבט איזה נפח לקנות אני ראיתי רכב אחד נפח 1.0 ואני נורא רוצה אותו אבל השאלה שלי עם הוא יסחוב עליות כמו בירושלים וניסעה רצופה מעל 3 שעות?? אין לכתוב הודעה שלמה בגופן מודגש.
  4. האתר הזה לא ממש ברור גם שם אני משלם? וכמה עולה לבדוק את זה בדואר?
  5. נכנסתי לאתר איפה אני בודק שם?
  6. איפה אני מברר עם האוטו שאני הולך לקנות מעוקל או כל בעיה אחרת? נגיד והמוכר לא אומר אמת או משקר?
×
×
  • תוכן חדש...