Jump to content

directx

  • הודעות

    19
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי directx

  1. אתה צודק לחלוטין ,חבר שלי הזכיר לי שהגיבו פה, אז הסכתלתי והדבר הראשון שאמרתי לו, זה שהיא לא תאהב את הפביה, המראה שלו לא ממש מושך בנות מה לעשות. לגבי הפולו אני מאוד אוהב אותה אישית ואני ימליץ לאחותי, אותו דבר לגבי האיביזה. מה שמפחיד את אבא שלי זה רכב שמתקלקל הרבה ועליויות יקרות של חלקים, אם מישהו פה יש לו נסיון עבר של נהיגה על איביזה או פולו, שיכתוב בבקשה את דעתו על האוטו, מחיר החלקים לעומת מחיר במכוניות אחרות, ותדירות התקלקליות שהיו לו ברכב. אני מדבר על פולו 2000+ , ו איביזה 2000+. תודה, אמיר.
  2. אתה רוצה לקנות חלקים ב "15שקל" ואתה רוצה ביצועים?, תלך תקח הצעה לחלקים נורמלים בחנויות שעוסקות בזה , ותקרא כמוני בפורום תראה מה אנשים ממליצים מנסיון שלהם.
  3. אגב יש לך אוטו יפיפה מהתמונות באמת, והמערכת גם כן נשמעת נחמדה מאוד very nice man
  4. כן אין לאן למהר בכלל, אני בכלל חשבתי בכייוון שלקנות חלק בכול פעם ולאט לאט להרכיב מערכת וככה ללמוד על כולל הדברים איך הם עובדים איך לכוון והכול במקום סתם לזרוק כסף ולקנות הכול בבום, לגבי המחירים שמה נכון הם לא יקרים ולא זולים וכמובן שאני ישווה במספר חנויות עד למציאת מחיר זול וסביר שיכלול אחריות, ולגבי התקנה שמעתי באמת רק דברים טובים על SOUND FX כנראה שאני יתקין אצלהם, השאלה היא אם אפשר לעמוד שמה ולראות מה הם עושים כי אני מעונין ללמוד כמה דברים על המערכת ודרך הרכבה שלה באוטו... יש אפשרות לראות את העבודה מתבצעת שמה?
  5. לגבי הסט של רוקפורד אני יבדוק סטים אחרים, לא ממש בדקתי אותם מקרוב, אתה מתווסף לעוד אנשים שהמליצו על מגבר של מאגנט במקום ככה שאני יתעניין לגביו, לגבי הסאב אני עדיין מתלבט אני ילך השבוע לראות את הסאב בחנות וכמובן אני יבדוק דגמים אחרים ואני ישתדל לראות גם את הדגם שציינתה, החנות שממנה נלקחו המחירים היא: www.tomcar.co.il , אין בכוונתי בהכרח לקנות משם את הציוד, המחירים והדגמים נלקחו משם, ולא החלטתי עדיין מאיפה בדיוק אקנה את הציוד מאחר ולא החלטתי סופית.
  6. אני יברר על הסאב הזה, עכשיו חיבור האחוריים ל HU מספיק כדי להשלים סאונד כולל נורמלי באוטו או שיש צורך לחבר אותם למגבר?
  7. את האחוריים אני יחבר ל HU , אבל לפי דעתכם כדי לקנות מגבר נוסף לסאב או לחבר את הקומפמנט והסאב למגבר אחד?
  8. צודק , בכול מקרה הם מגיעים מתנה עם הקנייה.
  9. כן אתה צודק אפשר להסתפק באמת ברמקולים אחוריים חלשים יותר ולחבר ל HU, ומחבינת המגבר שמעתי עליו דברים טובים, אני יבדוק את הדגמים שנתתה לי , תודה.
  10. כן המחיר כולל התקנה של החלקים. וחיווט. + 8 טויטרים.
  11. שלום לכולם, אני מעונין להרכיב מערכת לאוטו המשפחתי, אנא הגיבו על החלקים הנ"ל מבחינת האיכות שלהם וההרכב שלהם ביחד, ולגבי המחיר כמובן. תודה מראש, אמיר. פאנל: pioneer DEH-P560MP - 1100 nis קומפומנטים: Rockford Fosgate - P152S - 1300nis אחורים: pioneer - TS-A6990S -400W 6X9 - 450nis מגבר: BOSS - C600 -800W - 1100nis סאב: Rockford Fosgate - P18S4 (150RMS)(8inch) - 789nis
  12. אבא שלי מעדיף לא צרפתיות וזה עניין של עיקרון ואני לא יכול לשנות את זה, אני ישמח לשמוע עוד הצעות.
  13. שלום, אני מחפש רכב לאחותי היא באוניברסיטה הרכב צריך להיות יפה ונוח משנתון 2000 ומעלה בהגבלה של מחיר של 65 אלף ש"ח הרכב חייב להיות ידני ומסוגל לעבור קצת עליות ביום יום אנחנו מחפשים רכב שיהיה נוח ביום יום בנתיים חשבנו בנתיים על יאריס או גטס, אני ישמח לקבל יעוץ. בתודה מראש, אמיר
  14. אני מבין אותך.. כן מאוד נהנתי.. וצילמתי מה שראיתי לא נסעתי בשביל הצילום
  15. טובה חברה אז ככה הייתי שבוע בטיול בצרפת.. באיזורים העשירים . פאריס.. נתחיל בזה שיש שמה מרצדסים s500 ו יגאורים מכול הסוגים כמו שיש בארץ סובארו DL !! מאוד התרשמתי מהמכוניות שראיתי בחול.. עוד דבר מוזר שנתקלתי בו שפשוט לא נוסעות בכבישים מכוניות שמתחת לשנת 2003, כול המכוניות הן דנדשות מהדגמים הכי חדשים, טוב על תשכחו שטיללתי בעזוראים העשירים ביותר בפאריז, בקרוב אני נוסע למינכן גרמניה, ומשם אני כבר יביא אלבום עמוס אני מבטיח ואני לא צוחק.. צילמתי תמונות מכול מיני מקומות שטיילתי בהם.. זה האלבום הראשון שאני מצלם מחול.. אחרי שראיתי חברה מהפורום מצלמים ומפרסמים אמרתי שזה רעיון טוב שאני ישתמש לשם שינוי במצלמה שלי ויביא לכם כמה תמונות טז תהנו ובבקשה תשאירו תגובות הערות כול דבר.. זה אבלום ראשון שלי אז הערותי יתקבלו בשמחה תודה, אמיר. http://directx.pic.co.il
  16. חברה שלום, רציתי לדעת אם ביום שישי הזה יתקיים מפגש ברמת-גן ?
  17. אני נהג חדש, ויש לי תקציב של +-35k, קראתי אשכולות רבים בפורום, ועלו לי בראש מספר רעיונות למכונית. אני מחפש לקנות מכונית כמובן לא חדשה, מה שחשבתי היה בכיוון של פיגו 106 ראלי דור שני רנו קליו RSI קורסה GSI אני רוצה חוות דעת של חברה פה שמבינים אם דעתם אם תקציב של 35k+- שווה בכלל לחפש מכוניות מסוג זה, מכיוון שהסכום שיש לי כולל גם את הכסף לישור קו לאחר הקניה. במידה ואתם חושבים שבסכום זה לא מתאים לקנות מכוניות מסוג זה, אנא השאירו לי הצעות לדגמים אחרים בתודה, אמיר.
×
×
  • תוכן חדש...